+40 741 276 623
Aflati mai multe despre

Avantajele Consilierii Personale

Descoperiți de ce consilierea personală, urmată de cea vocațională, ar putea fi potrivite pentru dvs.

Întrebări despre ședințele de consiliere personală

Ce este dezvoltarea personală?

Dezvoltarea personală duce la cunoaștere de sine la nivel profund, deplin. Prin dezvoltare personală, împreună, vom identifica acele comportamente ce vă daunează și pe care este indicat să le schimbați. Împreună, vom defini tipurile de emoții și vom învăța să le transformăm în aliatele noastre, vom analiza acele probleme cu care vă confruntați și potențialele soluții pentru ele. Ca urmare a ședințelor de consiliere, veți constata o creștere a stimei de sine și o îmbunătățire a relațiilor interpersonale.

Ce este consilierea pentru dezvoltare personală?

Consilierea pentru dezvoltare personală este, în fapt, o formă de terapie prin comunicare și se adresează persoanelor sănătoase din punct de vedere psihic.

Consilierea pentru dezvoltare personală vă ajută să analizați, să înțelegeți și să canalizați gândurile și trăirile și să adaptați efectele acestora asupra dispoziției personale. Prin comunicare, veți înțelege de ce gândiți anumite lucruri și veți învăța să înlocuiți emoțiile negative cu sentimentele pozitive.
Terapiile prin comunicare ajută la căpătarea unui mai mare respect de sine, cât și la exercitarea unui control sănătos asupra propriei vieți. Consilierea personală duce la identificarea unor soluții în situații limită, prin acceptarea de sine, înțelegerea propriei persoane și a celor din jur, cât și eliminarea tendinței de a schimba sau judeca mediul înconjurător și persoanele cu care interacționăm.

Cine este consilierul pentru dezvoltare personală și ce face el?

Consilierul pentru dezvoltare personală este o persoană acreditată în acestă profesie, a cărui intervenție specializată constă în ghidarea, susținerea și încurajarea interlocutorilor, prin intermediul unor tehnici și instrumente specifice. Scopul lui este de a ajuta la conștientizarea și redresarea momentelor critice din existența clienților și de a identifica alături de ei posibilități de depășire a acestor situații problemă.